Jak si založit účet na eBay? Velký návod!


Článek byl publikován 14.8.2013 a od té doby nebyl aktualizován. 

K založení účtu na eBay budete potřebovat hlavně emailovou adresu, a tu snad máte :)
Začínáme!
Registrovat se můžete na stránce www.ebay.com (později pod stejným účtem se můžeme přihlašovat na ebay.de, ebay.co.uk, ebay.fr atd.).





Dalším krokem je vyplnění jména, příjmení, emailové adresy, eBay user ID = pod tímto jménem se nadále budete přihlašovat a pod tímto jménem vás uvidí ostatní (musí mít minimálně 6 znaků), zadáte heslo, znovu ho potvrdíte a určitě budete souhlasit s podmínkami :)



To je celé. Na e-mail vám přijde potvrzení o založení účtu. Dejte "Continue".



V mailu najdete uvítací dopis a návrh na propojení eBay účtu s účtem PayPal, což my uvítáme, protože nám to zjednoduší práci. Kliknete na odkaz a budeme přesměrováni na "Account settings", vybere možnost, že PayPal již máme založený (pokud ne, návod na založení PayPalu ZDE).



Musíte znovu zadat některé svoje údaje:



V případě otázky platí stejně jako u PayPalu, něco vyberte, něco napište a hlavně si to zapamatujte!!



Dáte "Continue".
Budete přesměrováni na stránku, kde musíte zadat email, který máte na PayPalu a heslo, které máte tamtéž:



Po propojení se můžete vrátit na eBay:



Pokud chcete cokoliv změnit či nastavit, musíte do "Account settings".



Je dobré hned na začátku nastavit adresu, kam vám budou posílat balíčky. Pokud jste již udělali krok, že jste propojili eBay s PayPalem, tak se do adresy automaticky načetla ta adresa, kterou jste zadali v dotazníku před tím. Pokud třeba chcete změnit doručovací adresu, stačí změnit "shipping adress".




Nyní už můžeme vesele nakupovat. A jak na to? Návod ZDE.  
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz či připomínku, jedině uvítám :).
A. 

Komentáře

  1. Ahoj, prosim kolik hodin mám času na zaplacení, pokud vyhraji na aukci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam to asi není o hodinách, ale dokonce o dnech, ale přiznám se, že přesně nevím, protože jsem vždycky přes paypal platila okamžitě. Kdyby Ti to trvalo moc dlouho, tak prodejce se připomene.. :)

      A.

      Vymazat
  2. Ahoj, prosím a kde najdu kritéria o jednom konkrétním městě? např. chci si koupit nějakou věc, ale jen z jednoho města. Kde to mám prosím nastavit? V Advanced Search? jestli je to ono, tak to jsem již udělala, ale skáče mi to pak dokonce i na okolní státy...
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sorry, na to jsem taky nepřišla :( jseš tam dobře, je to to Location, ale taky mi přijde, že to nefunguje nijak skvěle...

      Vymazat
  3. AHoj, musím svou adresu zadat bez háčků a čárek?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ako si viem zalozit viac uctov(predaj) na ebay? Tisickrat dakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě můžeš mít víc účtu, ale musí to být pokaždé na jinou mailovou adresu.. Asi, já mám jeden, stačí mi :)

      Vymazat
  5. Ahoj mám dotaz, když si objednám kryt na ebay který je vyrobený v číně a je tam prostě napsaný,že je z číny tak se třeba z 50kč vyklubě +300,- moc by mi to pomohlo díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, promiň, ale moc jsem to nepochopila, pokud je uvedena cena 50,- Kč a free shipping, tak je to konečná cena.. Vše je vždycky napsané, jen tak cena nenaskočí.. ...

      Vymazat
  6. Můžu se tam zaregistrovat ikdyž mi není 18? Musím mít pro registraci bankovní účet, když si chci jenom prohlížet zboží a komentovat ho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš.
      Jestli si nechceš nic kupovat, tak asi je to i jedno :))), 18 Ti musí být hlavně kvůli penězům... ;)

      Vymazat
  7. Chtěl jsem se zeptat, pomohla byste mi s tímhle inzerátem? http://www.ebay.com/itm/NUDE-Spy-vs-Spy-vs-Grey-Lady-Spy-RARE-1-OF-50-Pathtags-MAD-Magazine-Pathtag-/131339772439?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e9475e217
    Nevím jestli jsem ho pochopil. Když někdo vyhraje v téhlé aukci dostane položku/y a zbytek (25) se potom bude prodávat jednotlivě za vydraženou cenu? Je jich pouhých 50 kusů.

    z inzerátu: ONLY 50 OF EACH WILL EVER BE MINTED. 25 ARE BEING RESERVED AS A LIMITED COLLECTOR'S SERIES CASED SET AND 25 ARE BEING SOLD INDIVIDUALLY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím tomu stejně jako Vy. Prodává se prostě jeden tenhle kus a další se budou prodávat jednotlivcům, za jakou cenu, to nevím.

      Vymazat
  8. Je chyba ked som zadal mesto iba raz? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mm... asi ne, to se pozná, pokud zboží nedorazí :D

      Ale případně se to dá opravit v my settings..

      Vymazat
  9. Díky za návod.
    Jen dotaz, nevadí že v obou adresách mám 2x město (Registration/Primary shipping)?
    Příklad: Beroun Beroun 26601

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den,prosím o radu jak změnit v záložce PayPal Account na eBay mou starou platební PayPal (e-mailovou ) adresu na novou,kterou aktuálně používám,která ale nejde žádným způsobem spojit s eBay ( Unlink accounts,nefunguje ani nic jiného ) Účet na eBay mám asi 8 let z doby kdy jsem žil v Anglii,ale tam jsem měl jiný PayPal účet spojený s Anglickou platební kartou.Po návratu do ČR jsem si založil nový PayPal,jelikož mi bylo řečeno,že pro aktuální zemi ve které žiji musí být vždy extra PayPal účet ( p.s.je verified,spojený s českou kartou a funguje bez problémů,jen jsem ho ještě nepoužil k platbám na eBay) Na eBay se mi sice zobrazuje jako hlavní kontaktní,ten nový e-mail,na který mi chodí ifo z eBay,ale ten starý je tam nějak zaseklý a nevím jestli s tím nebudou v budoucnu problémy při placení.Nejde to nastavit ani na PayPalu v My selling tools.Možná je to způsobeno aktuálním rozdělením ( eBay a PayPal už nemají společného vlastníka ) Pokud mi budete moct nějak poradit,tak předem moc díky,Richard.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,

      já si myslím, že je to jen problém v systému na eBay. Já bych napsala mail do klientského centra na ebay, s tím, že bych určitě udělala PrintScreen, aby viděli, jak to vidíte vy, aby netvrdili, že oni tam mají něco jiného.

      Snad to dobře dopadne ;)

      A.

      Vymazat
  11. A registrace i účet tam je zadarmo? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zpětně děkuji za radu.Já to nakonec tenkrát risknul na zkoušku i s tou starou zaseklou PayPal adresou a při placení mi naskočila automaticky ta nová a vše proběhlo bez problémů.Možná kdybych se v tom nevrtal,tak bych žil v blažené nevědomosti a netrápilo by mne,že mám v jejich systému dva PayPal účty.I tak díky za Váš čas a radu,Richard.

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla bych se zeptat jak mám udělat, když nechci platit předem? :) jde to vůbec udělat? Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ebay aktualizoval nebo změnil stránky při zakládání účtu takže tento popis když neumíte anglicky je Vám více méně na dvě věci. Úplně jiná grafika a jiná stránka se Vám otevře když kliknete na register a od toho se odvíjí úplně jiné vedení při zakládání. Tak to zde bud aktualizujte nebo smažte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento popis je z roku 2013, nejsme technické fórum, pokud potřebujete aktualizované informace, tak si je najděte jinde. A dost otázek, které jsou pod článkem, jsou aktuální i teď.

      Vymazat
  15. Chci se zeptat ví někdo jak prodávat na ebay?

    OdpovědětVymazat
  16. Pomohlo, dík. Martin.

    OdpovědětVymazat
  17. Protože někteří prodejci neposílají zboží přímo do ČR, mám virtuální sklad v Německu. Bohužel někteří Angličané posílají pouze po Anglii a tak jsem si založil virtuální sklad v Anglii. Mohu na eBay.de eBay.co.uk přidat druhou doručovací adresu? Vybral bych si jestli chci zboží poslat do DE, UK eventuálně CZ, v závislosti podle hodnoty poštovného a kam prodejce dovolí zásilku odeslat. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud půjdete do svých adres, tak tam bude větička Please select an existing address, or add a new address below.

      Tak klikněte na "add a new address below" a neměl by to být problém...

      A.

      Vymazat
  18. Nevite,zda jde zmenit ebay ucet, ktery je veden jako usa ucet na eu ucet? Plati se tam mensi poplatky.. jen nevim jak na to.dekuji

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji moc, já také mám ráda nakupování na ebay a podobných webech. Je to hlavně proto, že se tam dá nakoupit opravdu levně a nemusí se shánět nic složitě... Prostě vše důležité na jednom místě :) Znám jeden web, kde se dá sehnat spoustu slev na jednom místě. Jestli nevadí, utrousím ti tady na něj odkaz, kdyby tě to zajímalo :) zde

    OdpovědětVymazat

Okomentovat