New-in: Primark (Vídeň, G3), ostatní obchody kolem + Freeport Hatě

V pondělí 28.10. jsme si řekli, že pojedeme na nákupy do Rakouska. Sice se tam vydá také dost Čechů, na druhou stranu, alespoň tam bude málo domorodců. 

Těšila jsem se, že se podívám na Primark (v Londýně jsem ho nějak minula, a nikde jinde jsem neměla příležitost) a na cestě zpět se stavíme ve Freeportu v Hatích (u Znojma). 

Tak mé dojmy :-)

***
Ještě než skočím vůbec na nákupy jako takové - malá vsuvka - v obchodech tam prodávají limitovanou edici zmrzliny Magnum - 5 kisses. Měla jsem tu poslední, s příchutí jablečného koláče a je to naprosto boží. Obecně Magnum zmrzlinu až tak moc nemusím (a třeba jejich Magnum Pink nebo Magnum Black mě neoslovily vůbec). Ale tohle... Opravdu cítíte všechny ty chutě, jak mají být, k tomu výborná čokoláda. No zkrátka - ňam. Googlovala jsem to na českém internetu a nic. Tak kdybyste to někde zahlédli, dejte prosím prosím vědět.





Prodává se v takové zalepené krabičce (dále již není žádný obal, jen tohle). 



1. Primark v G3

Tak a teď nákupy. V obchodě  jsem měla dojem, že jsem si toho pořídila méně než ostatní, a doma jsem měla pořád stejný dojem :-) 

Omlouvám se za kvalitu fotky - fotila jsem již pozdě večer po návratu (a další den bych to dohromady již nedala). 


Zleva doprava: trička pro manžela (3 a 4 EUR), prádlo pro něj (9 EUR), ponožky (5 EUR), pánská kabelka (asi 7 EUR), hnědá pánská bunda (koženka, 28 EUR), šatičky pro princeznu (6 EUR), kabelka pro mě (12 EUR), mycí houba (1,5 EUR), ramínka na šperky (2 EUR), na pásky (2,5 EUR - v balení 2 ks), na oblečení (10 ks, protiskluzová, 5 EUR), tupírovací kartáč (1,5 EUR), šátek (4 EUR)

Obecně k Primarku v G3. Jak všichni říkají, že ceny tam jsou prostě bomba, atd. No já nevím. Mně přišly asi jako všude jinde v této kvalitě (dobře, možná nějaké prádlo za 1-2 EUR, ale to jsem zrovna nepotřebovala). Šaty a svetry - asi kolem 12 - 16 EUR, trička kolem 6 - 12 EUR. Pokud si chci ve stejné kvalitě něco pořídit, tak mi přijde, že to si pořídím i v Praze (a ještě jednou zdůrazňuje - stejnou kvalitu, která není až tak výborná (čímž neříkám, že se nějaké poklady nedají najít). Asi něco jiného by to bylo, kdyby tam byly slevy - ale nával těch lidí si ani nechci představit. 

Obecně tam najdete: prádlo, spoooustu pyžam a nočních košil, dámské oblečení, boty, bižuterii, pánské oblečení, pánské boty, oblečení pro miminka a děti, nějaké ručníky a osušky, nějaké drobnosti kolem (něco jako třeba ramínka - taková jsem sháněla). 

Ze své kabelky jsem opravdu nadšená (to je třeba takový poklad, o kterým jsem mluvila výše). Byl to totiž poslední kus. Samozřejmě za tu cenu to není kůže, ale pro mé účely naprosto vyhovující. Na první pohled vypadá i vcelku kvalitně. 



Pánská kabelka se mi již tolik svoji kvalitou nelíbila, ale hodila se k té nové bundě (+ stále 7 EUR, přece jenom), tak jsme ji koupili. 



Šátků na výběr tam měli poměrně dost. Já jsem si vybrala tento drsný/romantický šátek - až jednou seberu odvahu se projet s manželem na motorce, tak si ho uvážu kolem krku ;-)



A ramínka ve větším detailu. Ta protiskluzová jsou fakt dobrá - třeba hedvábné šaty mi z normálních ramínek (plastová / dřevěná) fakt sklouzávají. Toto je fakt dobrý. 



A tím pro mě nákupy v Primarku skončily. Obešla jsem ho asi 3x (pořád mi bylo divné, proč ostatní toho  mají tolik). Ale prostě nic. Myslím, že hodně lidí má pořád představu, že Primark je prostě ten super levný obchod s dobrou kvalitou. Možná v Londýně, ve Vídni (resp. kousek od Vídně) mám pocit, že tomu tak není.

2. DM drogerie také v obchodním centru G3

Když jezdím do Německa, tak jsem zvykla, že v DM-ku nakoupím spoustu věcí za zajímavější ceny. V Rakousku to ovšem neplatí :-) 

Například tyto krémy - buď jsou za stejné ceny jako v ČR, nebo dokonce dražší. Schválně jsem dnes skočila do DM-ka již v Praze a porovnala si to. 





Btw, tato řada od Syossu je na silně poškozené vlasy (ta zlatá) nebo na barvené vlasy (ta červená). Pořád jsem čuchala k té červené a byla jsem z té vůně unesená. V Rakousku jsem si nakonec šampón / kondicionér nekoupila, ale myslím, že ve finále v Praze si to časem pořídím. Po přečtení pár recenzí na zahraničních blozích si myslím, že to bude dobré ;-) 



Můj nákup ani nebudu ukazovat, protože byl hodně "chudý". Za zmínku akorát stojí tyto Balea krémy - denní a noční (bez parabenů, silikonů, atd. atd., jeden s výtažky z brokolice, druhý z rajčete) + Balea Magic Summer na obličej. 

První dva již používám (a zatím jsem spokojená), a Magic Summer jsem četla, že docela smrdí. Ale to ještě nevím :-)




3. Kik na druhé straně od obchodního centra G3

Opět musím říct, že zklamání. V Čechách se mi líbil výběr více. Plus navíc rozlišují ceny pro Německo a pro Rakousko. A v Rakousku je to teda dražší...





Takže můj skromný nákup představovaly akorát puzzle pro princeznu, čelenka a sponky. 


každá věc za 1 EUR

Zbytek centra jsme prošli, ale moc toho nenakoupili. Doufala jsem, že něco zajímavého nakoupím v potravinách, ale nic moc... :-(    (i když zmrzlinový objev zmíněný výše to plně vynahradil :-)

4. Freeport v Hatích

Protože jsem nechtěla žádné oblečení (s výjimkou džínsů), tak jsem se zaměřila spíše na jiné obchody. 

Decostyl

V Decostylu jsem si všila akce na svíčky. Bohužel mi většina svíček nevoní (s výjimkou těch, co jsem si koupila - viz níže), takže to mě naštěstí nechalo úplně chladnou.



A můj (opět) skromný nákup - svíčky (asi 35 Kč), krabička na drobnosti (60 Kč) a hrneček pro princeznu na kafe (asi 150 Kč - v 50% akci). Mimochodem, takových retro krabiček / obrázků / dalších věcí tam mají docela dost. A to samé mohu říct i o hrnečkách (chtěla jsem koupit svojí mámě ze stejné série nočník (aby tam zasadila kytku), ale můj návrh nebyl přijat s nadšením, takže nic...)



Levis

V Levisu měly pěknou akci na džínsy. Většina z nich za 899 Kč + 2. kus za poloviční cenu. Takže jsem měla nakonec dvoje za 1.350 Kč ;-)



Preciosa

A ještě jeden obchod, do kterého bych asi jen tak nezašla, protože jsem měla vždy za to, že křišťálové lustry jsou hodně, HODNĚ drahé. A ono jako 7 - 10.000 Kč za lustr je docela dost, ale není to těch 30, jak jsem si myslela. Respektive je - v těch větších případech (co jsou do hodně velkých obýváků). Za ten základ zaplatíte kolem těch 10. 

Paní prodavačka říkala, že na internetu (odkaz při kliknutí na název obchodu - výše) se objeví některé lustry i s uvedenou cenou po slevě. Což je hodně dobré (do Freeportu zas nejezdím každý den). A kdybych narazila na pěkný lustr za pěknou cenu (občas se prý objeví akce i 50% místo běžných 30% z původní ceny), tak si ho určitě rezervuji. 



A tím přehled mých nákupů končí. Koupila jsem přesně to, co jsem chtěla (a vlastně díky vyšším cenám za vše ostatní jsem alespoň nenakoupila milion kravin - za což jsem vlastně vděčná :-)   a tudíž mohu uzavřít, že se výlet vyplatil. 

Kdybyste jeli někdy na nákupy, tak doporučuji spíše se vydat do Parndorfu (také kousek od Vídně), ale o tom někdy příště. 

S. 

Komentáře