pátek 13. prosince 2013

Ladybox Gold Edition

Tyhle krabičky se mi prostě líbí a kupuju je. Baví mě to překvapení. Nebylo tomu jinak ani u limitované edice Ladyboxu Gold Edition. 

Krabička mi přišla dneska a jsem taková rozpačitá. Na jednu stranu mě překvapil výběr značek, na druhou stranu ani nevím, jestli z těch výrobků mám radost. Krabička je úplně obyčejná, "zlatý" vrch a černý spodek. Podíváme se, co tam bylo...:


Jako první jsem viděla omlazující noční krém Eveline. Jako krémy Eveline mi nevadí, měla jsem, jsou fajn. Ale proč proboha omlazující?? Je mi 25 a ještě se za tak starou nepovažuju.. Navíc je tam napsáno, že je na vyhlazení hlubokých vrásek, což se troufnu říct, že ještě nemám. Takže to asi poputuje k mamince. Normálně krém stojí 149,- Kč.



Dalším výrobkem je plné balení tobolek Reneval Neo, které běžně stojí 1290,-, ale nikdy jsem na to neviděla reklamu nebo tak.. Tobolky působí proti padání vlasů a podporují růst. Uvidíme. Na vlasy žádné vitamíny nepoužívám, tak je klidně zkusím.


Illamasqua lak na nehty by mě za normálních okolností potěšil, ještě v nádherném červeném odstínu Throb. ALE já už tento lak mám, byl v jiném Ladyboxu... takže mě docela mrzí, že do Gold Edition nezařadily opravdu přípravky, které ještě v žádném boxu nebyly. Cena 349,- Kč. Zase poputuje k někomu jinému.


Clarins HydraQuench Mask, 15 ml, cestovní balení. Jsem na ni zvědavá. Clarins jsem v balíčku nečekala a vzhledem k tomu, že od Clarins mám jen lesk na pusu, tak ráda něco vyzkouším. Cena za 75 ml je 860,- Kč.


Další je nádherná tvářenka limitované edice Artdeco Glam Vintage Blusher. No.. jako je sice hezká, ale ten "vzorkový obal"...nevím, jak dlouho vydrží, určitě ji nebudu nosit s sebou a určitě na ni nechci kupovat ty jejich obaly, protože mi to přijde zbytečné a zbytečně drahé. Normálně tvářenka stojí 840,- Kč a docela mě mrzí, že jsem neměla v krabičce spíš oční stíny než tvářenku... Ale barva je hezká.



MeMeMe Shimmer Stack mě docela potěšil, protože ty barvy jsou opravdu moc hezké. Vyzkoušela jsem si to jen na tvář a fakt moc pěkný. Mohou se použít i jako oční stíny. To jsem spojená. Cena 299,- Kč. Jen to balení mi přijde takové hodně plastové a rozpadající se...



Jako poslední jsou tři vzorky Guenerve gelu. Prohřívací gel, chladící a zpevňující krém. O značce jsem jednou slyšela, ale nikdy jsem nezkoušela, takže ráda vyzkouším.


No, musím říct, že jsem od této krabičky čekala o dost víc. Ani pořádně nevím co, ale prostě víc. Krabička stála 499,- Kč. Jsem prostě v rozpacích, takže toto berte pouze jako informativní článek, co se v takové limitované edici dá najít.

Možná je to také tím, že dneska mám špatný den a mrzí mě, že ani krabička mi nezlepšila náladu.

Objednávaly jste si? Stále Vás lákají kosmetické krabičky překvapení?

A.

15 komentářů:

  1. Díky za recenzi. Musím říct, že jsem ráda že jsem si jí nestihla objednat - jediné co bych ráda vyzkoušela jsou tablety na vlasy, jinak úplně mimo mé teritorium...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky jsem byla zklamaná, že jsem si box nestihla objednat a teď jsem opravdu ráda. Nevím proč jsem čekala nějaké vzorečky od NARS třeba.. jediné, co by mi v boxu udělalo radost je MeMeMe, který mně mrzí, že nemám, ale co se dá dělat :) celý box bych si kvůli tomu nekoupila

      Vymazat
    2. Já jsem ale taky čekala nějakou lepší kosmetiku. Jako Artdeco a MeMeMe nejsou špatné, ale prostě když už to je Gold Edition, tak jsem čekala víc..

      A.

      Vymazat
  2. Teším sa, źe som nakoniec objednávala klasický Lady Box a nie túto limitovanú edíciu :-))

    http://papi-lapi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. já už nekrabičkuju, co to převzal všechno Ladybox, tak si myslím, že úroveň šla dolů. z tohohle bych taky radost neměla, ty věci sice nejsou špatné, ale taky bych čekala něco víc. nejlíp vypadá MeMeMe a Clarins :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nemůžu pomoct a vždycky si říkám, že třeba to bude lepší a těším se na to překvapení na konci měsíce.. :) Jsem hrozně krabičková :D

      A.

      Vymazat
  4. Tak jako musím říct, že jsem ten gold box moc chtěla, ale jako nakonec to není takové terno, jaké jsem si to představovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si to myslí..

      A.

      Vymazat
  5. Jsem ráda, že jsem i přes reklamní masáž nekoupila. Cenově se box sice vyplatil, ale z obsahu bych využila tak lak na nehty.. obsah několika posledních krabiček je docela naprd.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem očekávala, že tam dají alespoň nějaké vzorečky parfumérkové kosmetiky, to by se tam opravdu hodilo.. a nic.. :(

      A.

      Vymazat
  6. Já si tyhle ty "zázračné" boxy vůbec nekupuju. Občas mrknu k němu abych věděla co v nich je a ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi obsah boxů líbil natolik, že bych je musela hned mít. Většinou se mi tam líbí jeden, dva výrobky (a kolikrát jsou jen v mini balení)... Senzabox, Lady Box apod. považuji jen za taháky na peníze...

    OdpovědětVymazat
  7. Máš naprosto pravdu, ale mě prostě tyhle chvilky překvapení moc baví ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Hm hm hm... já teda nevím, také jsem čekala, že se tam objeví něco víc.. Jako Artdeco nebo MeMeMe by mi asi radost udělaly, Clarins taky.. ale lak který už v LB byl? A krém Eveline? Co je na tom exkluzivního a GOLD? :( Škoda, škoda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem stejného názoru.. Lak už mám, takže bych rozhodně uvítala jinou barvu.. A krém Eveline na hluboké vrásky mě zarazil.. Nemyslím si, že těch Gold boxu bylo tolik, že se nemohli držet personalizace...

      A.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...