sobota 7. června 2014

Avon NEW IN

Od Avonu jsem si naposledy něco objednala asi na základce, ale dost věcí mě odtud lákalo. A je pravda, že když mě odchytla paní, jestli se nechci registrovat jako Avon Lady, tak jsem souhlasila, protože objednat si pro svoji potřebu se slevou není špatné :). 

Objednala jsem si šampon na vlasy, masku a olejíček s arganovým olejem. Recenze časem budou. Dále masku na obličej. Dvoufázový odličovač. Zrcátko s kartáčem na vlasy a tužku na oči. Ještě jsem objednala dvě pěny do koupele, ale to bylo pro sestru a mámu, takže už jsem jim to vydala :)









Objednala jsem si i nějaké vzorky výraznějších rtěnek. Vím, že plnou velikost bych nevyužila a toto je skvělá příležitost vyzkoušet. 


A co vy a Avon nebo Oriflame? Objednáváte? 

Doporučíte mi něco z Avonu na vyzkoušení? 

A.

4 komentáře:

  1. Pravidelně od Avonu objednávám a mám už své stále oblíbence a osvědčené výrobky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Olejová kúra s marockým arganovým olejom je vynikajúca, považujem ju za najlepší olej na vlasy na svete aký som doteraz vyskúšala.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/2014/06/dalsia-skvela-micelarna-voda-tentokrat.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tu jsem se divala a mam jen olejíček, ale tu kuru si teda asi taky objednam :)) díky za tip

      A.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...