pátek 20. června 2014

Avon New in

A zase novinky :)

Tentokrát jsem se nechala zlákat cenami a objednala si i věci, které bych za normální cenu rozhodně neobjednala :)




Tato toaletní voda Caribbean Paradise stála 99,- v "demo" katalogu, který mají k dispozici Avon lady. Druhá, Avon Love, stála 159,-. Vzhledem k tomu, že jsem si chtěla nějaké voňavky hodit do šuplíku v práci, když si zapomínám navonět a s sebou žádnou voňavku nemám, jsou to dobré kupy. Jsou to obě příjemné, letní vůně a nějakou hoďku vydrží :). Caribbean Paradise mi voní víc :)



Bronzer jsem potřebovala a za 119,- Kč mi to přišlo dobrý. Výběr byl mezi světlým a tmavším, já jsem vzala ten tmavší, počítala jsem rovnou s tím, že se vrátím od moře a na léto to bude lepší.


Celou tuto sadu jsem koupila za 179,- Kč a obsahuje: krém na ruce a nohy, hydratační pleťovou masku a masku na vlasy. Ta vůně je božská!!!


A zase nějaké vzorky :) Na zkoušku make-up a voňavka Instinct Forbidden.


Krém jsem potřebovala a za 89,- mi to přišlo výhodné. Doufám v ten matující efekt, protože "T" mě zlobí.


Řasenka byla naprosto skvělý kup. Za 99,- Kč je to asi jedna z nejlepších řasenek, co jsem měla. Řasy krásně rozděluje, prodlužuje a zahušťuje.



Objednáváte si z Avonu? 

A. 

4 komentáře:

  1. Ta vůně od Planet Spa je božská. Obecně je řada Planet Spa moje nejoblíbenější od Avonu. Uvedený krém jsem používala, ale vůbec mi nevyhovoval. Přišel mi dost agresivní, byl parfemovaný a vysušoval. Zkoušela jsem od Avonu i jiné řady (např. Anew), ale avon.krémy mi prostě nesedí a dala jsem se raději na přírodní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, máš pravdu, řada Planet Spa je fakt kvalitní :)

      Tak uvidíme, já jsem ho zatím použila jen jednou..

      A.

      Vymazat
  2. Môžem iba súhlasiť s sl.Jahodová, tie krémy na niektorý typ pokožky nesedia...

    Môj blog – By Petronella

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...