středa 18. června 2014

Jak se cvičí doma pracující matce?

Na začátku června jsem zmiňovala, že jsem začala cvičit "30 days shred" s Jillian Michaels (zde). Tak teď je půlka za mnou (JUPÍ!), tak zde je průběžné zhodnocení. 





Najít si denně půl hodinku opravdu není problém. Ten problém je zvednou se z pohovky a prostě začít. Vzhledem k tomu, že chodím do práce (na plný úvazek) a mám necelé dva roky starou holčičku, by se mohlo zdát, že si ten čas nenajdu, ale omyl :-) Je to vše o prioritách. A když už jsem si řekla, že to prostě ten měsíc vydržím, tak to vydržím. Od července sice už plánuju další cvičení, ale určitě nebude každý den - přece jenom jisté omezení to je. Například, když neodhadnete večeři a sníte toho trochu víc. To pak musíte být déle vzhůru, abyste si zacvičili "nalehko", anebo budete cvičit těsně po jídle, a to vůbec není dobré :-) 

Matka, která cvičí, když dítě nespí, to má o dost pestřejší:

- při skákání musím dávat pozor, abych neskočila princezně na nožičku, protože se pořád kolem motá
- občas musím skákat s princeznou na rukou (to je taková 12i-kilová činečka)
- občas musím skákat pryč od ní, aby mě nechytla (to ji totiž strašně baví)
- občas mi princezna ukradne činky (a to ji pak honím po bytě a mám skluz ve cvičení)   (mám 0,5kg těžké činky, takže to jednoduše unese)
- při cvičení vleže na mě ráda lehá a líbí se jí, jak se vše "pohupuje"
- sedy lehy úplně zbožňuje - to se na mě kolikrát posadí a začne poskakovat (to je taktéž takové posilování s "činečkou")
- občas si stoupne vedle (nebo se posadí) a předvádí obdobu cviku, co zrovna ukazuje Jillian - to máme posilování břicha navíc, jelikož se člověk nemůže nesmát
- a ano, občas to není tak vtipný - a to, když princezna chce, abych se věnovala zrovna jí, a ne cvičení

Výhody cvičení v době, kdy dítě nespí vidím v tom, že dítě bude mít přece jenom nějaký vztah ke cvičení (prostě vidí, že se cvičí). A druhou výhodu vidím v tom, že tímto princeznu i vychovávám - ona vidí, že teď cvičím, a pokud něco chce (třeba, abych s ní šla do jiného pokoje), tak musí počkat. Ze začátku se snažila pozornost vykřičet / vydupat, ale po pár dnech si zvykla. A teď už mě tahá pryč až v závěrečné fázi protažení (a samozřejmě, když ji při cvičení řeknu, že půjdeme tam, až docvičím, tak své slovo dodržím). 

A co se týče samotného cvičení... Upřímně, já nejsem ten typ, který by rád cvičil :-)   Cvičím prostě proto, že jsem si řekla, že to zvládnu :-)  

Cvičíte doma? :-) Jak vám to jde? :-)

S.




2 komentáře:

  1. jillian je super, mám za sebou tento 30 day shred , teraz som v 4. týždni ripped in 30 a pokračovať budem s extreme shed and shred. a áno, kľudne sa to dá, cvičiť tých 20 min. denne. výsledky to má nepopierateľné, len treba vydržať. hlavne to kardio :-(. viktoria

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...