Koupit, či nekoupit? Prosím o radu :-)

Menší úvod: Před několika lety jsme byly s kamarádkou nakupovat v Německu (nepamatuji si ani město, ale to není podstatné; podstatné je, že všude byly slevy :-)   Pamatuji si jako teď, jak jsem stála v obchodě a řešila, jestli koupit nějaké kravinky (oblečení) za 1-2-3 EUR nebo nekoupit. Nakonec jsem je nekoupila. Vyšly jsme ven a namířily do Starbucks na kafe a koláček. No a tam jsem nechala dejme tomu 10 EUR. Tehdy jsem si řekla - stojím v obchodě a řeším, jestli koupit nebo nekoupit kravinky za dohromady 10 EUR, a nakonec (když jsem teda ušetřila 10 EUR), tak vyjdu ven a VYHODÍM je za kafe a koláček. Od té doby si kolikrát říkám, že místo toho, abych si koupila něco "stálého", tak vyhazuji peníze za něco hodně dočasného :-)   (neříkám, že restaurace jsou špatné, ale kafe a koláček?...)

No, to jen na úvod :-)   Teď řeším, jestli jít zítra na Running sushi, anebo místo toho si jít koupit něco z oblečků níže (dneska jsem si stihla pár věcí pouze vyzkoušet a už je nestihla zaplatit - takže je mám schované do zítřka :-) 

Před nějakou dobou jsem objevila kouzlo "oblečení z druhé ruky", tak proto zde neuvidíte, o čí modely se jedná. 

1. Žlutý kabátek - můj favorit. To je tak úžasná látka (měkoučká bavlna)! A barva! (nosím ráda černou, takže podle mě oživí jakýkoliv můj outfit)    Jsem zvyklá v tomto obchodě kupovat podobné věci za poloviční cenu, tak pouze řeším, jestli 360 Kč je ok (za nošenou věc, i když to na ní dle mého není vidět).



2. Šatičky na volný čas - do práce opravdu nejsou, a tak si říkám, jestli je unosím na procházkách s dítětem nebo neunosím :-)  


3. Veselé sáčko - fotka není úplně vydařená, protože ty barvy nevyniknou, ale představte si ho s černými šaty / tričkem a kalhoty... Přijde mi, že rozzáří celý den, ale pořád si říkám, jestli to není už moc :-) 



4. Původně myšlené šaty do práce - na fotce vypadají, že mě naprosto a úplně obtahují :) V kabince mi to až tak nepřišlo... Tak nevím :-) Podle obrázku bych řekla, že do práce si je vzít nemohu :-( 



5. !!! - Tyto šaty odložené nemám, protože na ně mám velký zadek. Jakože - vršek šatů mi možná i seděl (možná byl i trochu větší), ale ta sukně... No. Když jsem viděla značku, tak mi málem vylezly oči z důlků, ale obávám se, že kvůli tomu půlku zadku stejně neukrojím :-(      


S červeným páskem by to bylo NĚCO!
Líbí se Vám z toho něco? :-) 

S.

Komentáře

  1. ty květinové šaty i to sáčko, ty jsou na léto super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :-) Mám zítra čas do 10 ráno si rozmyslet, co všechno :-)

      Vymazat
  2. Mne sa na tebe paci vsetko :-) Aj tie koralove saty ti moc pristanu!
    mozem sa este opytat,ktory je to sekac?
    som zvedava ako sa rozhodnes,urcite daj vediet ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji :) Určitě dám vědět, co jsem si koupila. A je to Textil House na Smíchově.

      Vymazat
  3. mne sa páčia len tie kvetinové šaty. Zlty kabátik mi pride taký nevyužitelny, nehodi sa ku všetkému - osobne nič pre mna. A ešte aj tie lososové šaty nie su zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :-) Já jsem tak trochu černá můra, proto jsem si myslela, že bych žlutou vcelku unosila. Dám pak vědět :)

      Vymazat

Okomentovat