Květnový Brandnooz box

Boxy s jídlem mě baví víc než české kosmetické boxy, protože z nich rozhodně toho využiju víc a líbí se mi, že se potraviny neopakují, a když už, tak od různých značek. 

Květnový box se mi líbil o něco méně než dubnový, ale i tak mě potěšil. 

Pořád mi vadí ta vystýlka, ve které jsou potraviny "obalené". Je to všude v boxu, pak všude v kuchyni (nebo kde to otevíráte) a opravdu by to mohli nahradit nějakým papírem jako u těch kosmetických boxů. 




Brambůrky BOHEMIA Vroubkované s příchutí Burger - brambůrky nejím, fakt jen hodně občas, pokud jsou otevřené, tak si dám 2-3 plátky (nebo když je nouze a nic jiného není). Takže toto je rovnou pro přítele. Normálně brambůrky nekupujeme. 



Simpsons Cola a X-Simpsons Energy drink - zase, za normálních okolností bych si ani jedno nekoupila, ale protože vím, že přítel má tyto sladké "drinky" rád, tak mi nevadí, že v boxu byly.



SoftKings sušenka - sušenku jsem si vzala do práce a po obědě si ji dala. Je hodně sladká, což mi zrovna ten den nevadilo, ale za normálních okolností je tam cukru opravdu hodně. Líbila se mi konzistence, mám ráda tyhle měkké sušenky. 



Bornier Dijonská hořčice - prostě hořčice :) U nás doma se rozhodně neztratí. 



Grešík Ochutnávka koření - z ochutnávky koření jsem byla nadšená nejvíce. Grilovací koření jsem hned použila na krevety, které sem dělala k večeři a moc jsme si pochutnali. Výborný nápad těchto šest malých balíčků :)

Mentos žvýkačky - prostě žvýkačky, já si normálně kupuju jen rybízový Airways, takže mi změna nevadí. 

Vzorek čaje Ahmad - toto ani nikde nebylo uvedené, že bude v boxu, ale nevadí, tento čaj běžně kupujeme, tak jsem ho dala k ostatním :)






Hellmann´s Green Pepper Sauce - tyto omáčky nekupujeme. Když už, tak z Marks&Spencer. Ale když jedete na nějakou grilovačku, tak klidně vezmu s sebou, proč ne. Zrovna tyhle omáčky se ale trošku bojím, protože jednou jsme podobnou na nějakou grilovačku koupili a cítila jsem z toho mýdlo!!!, tak doufám, že toto zrovna není ona. 



efko Tradiční moravské okurky - ty mě v boxu docela pobavily :)) My máme domácí, ale okurky se u nás neztratí :))



Bonavita Dobré z ovsa - absolutně se mi nelíbí, jak vypadají, připomínají psí granule, ale chuťově jsou docela dobré. Jsou tak akorát sladké (tedy skoro vůbec :D) a s jogurtem nebo mlékem na snídaní budou dobré :). Docela mě mrzelo, že jsem nedostala ty čokoládové, ale jsem ráda, že jsem se o výrobku dozvěděla, asi budu kupovat. 



Box tedy za mě docela povedený a už se těším na další :)

Ještě v boxu byl časopis Svět potravin, který jsem si jednou koupila a absolutně mě nebavil. 

Jak se líbil vám?

A. 

Komentáře

  1. já bych měla největší radost z okurek a koření, to je fakt hezký mix a zrovna od Grešíka je to koření dobré :) ale jídloboxy jdou mimo mně stejně jako LB, přijde mi, že každý měsíc je to takové podobné, nějaké omáčky, koření, kečup/hořčice a divné drinky. jo a mentosky, ty vídám taky furt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak u nás se to všechno docela využije, protože vařím hodně, takže mi takové "překvápko" na konci měsíce nevadí :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ještě pořád jsem ji neochutnala :(

      A.

      Vymazat

Okomentovat