pondělí 2. června 2014

Měsíční výzvy - YES!

Chtěla jsem to publikovat včera, ale sestra mě předběhla se svým článkem. 

Takže teda dnes - mám obrovskou radost, protože jsem si 1. května řekla, že začnu cvičit toto (viz obrázek níže) a teprv až to zvládnu, tak to rozhlásím do světa:




Aby bylo jasno - i když jsem před těhotenstvím cvičila více než dost, tak po těhotenství jsem si zvykla na leháro (s výjimkou ashtangy - více zde) :-)    Dítě fungovalo (a i teď funguje) jako činka, takže to posilování jde i samo od sebe. Ale říkala jsem si, že by bylo dobré se opět dostat do formy jako FORMY. Když už se teda blíží léto. 

A dále jsem si řekla, že když zvládnu denně 5 minut cvičení (a ještě ke všemu každý 4. den odpočinek), tak pak zvládnu i něco náročnějšího. 

Ono se to nezdá, ale i těch 5 (až 10 minut) bylo občas hodně náročných. Třeba když jsme letěli na Maltu a já musela o půlnoci(!) po příletu si lehat vedle postele a poctivě odcvičit svých pár minut. Nebo když jsme se vrátili z večeře a já musela cvičit. Uznávám, jednou (ale pouze jednou) jsem cvičení posunula z večera na ráno (a pak ten samý den večer přišla další várka) - ale to byla "all you can eat" večeře... To bylo hodně nebezpečné cvičit. Od té doby jsem si vždy radši (pro jistotu) zacvičila před odchodem. 

Moji sestru hlavně zajímalo, zda vidím výsledky :-)   ANO, vidím. Po ránu než se najím :-)  Ale tak co bych chtěla za 5 minut denně po 1 měsíci :-)    

A proč jsem to chtěla publikovat včera. Já jsem si totiž řekla, že když jsem zvládla měsíc výzvu na břicho, tak v červnu zvládnu s Jillian 30 days shred (sestra o tom psala třeba zde). To je přece jen 25 minut denně, a to se dá. A vychází to opět přesně na 30 dnů, takže další "měsíční výzva". 

Po včerejším (prvním cvičení) je mé odhodlání trochu nalomené, ale věřím, že to zvládnu. Zvlášť, když to rozkřičím do celého světa už teď :-) 

Cvičíte to také někdo? 

S.

2 komentáře:

  1. 30 day shred jsem cvičila v lednu a teď v červnu chci zvládnout squat challenge (tady jde vidět, jak si to vždycky vyberu po semestru, kdy mám pocit, že mám na takové srandy čas :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si řekla, že těch 5 (až 25) minut prostě najdu za jakýchkoliv podmínek :-) Jen chudák soused pode mnou musí brečet. S.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...