středa 25. června 2014

Missha The Style Green Tea Lip & Eye Makeup Remover

Tento odličovač jsem si koupila při svém prvním nákupu na stránkách http://www.missha.cz/

Od Misshy jsem před tím odličovač očí neměla, takže jsem chtěla vyzkoušet, jestli bude stát za to. 

Odličovač má hezký, ale jednoduchý obal a zelená je hrozně pozitivní :) Je dvoufázový, takže je potřeba před použitím protřepat. Je super, že fáze se spojí dost rychle a vydrží tak nějakou chvíli, tohle mě štvalo třeba u Nivea, kde se odličovací fáze rozpojily tak rychle, že jsem se mezitím nestihla odlíčit. 


Parfemace je příjemná, cítím z odličovače opravdu zelený čaj spojený s olejem. 

Byla jsem překvapená, jak moc dobře odlíčil nános řasenky, černé tužky a stínů! Na jedno oko mi stačil jeden tamponek, obvykle použiju tak 2-3. 

I když se mi tekutina dostala do oka, tak neštípala, čímž jsem byla taktéž mile překvapena. 

Po odlíčení jsem neměla kolem očí mastný film, pokožka nebyla stažena, ale příjemně jemná a čistá. 

Za mě rozhodně největší spokojenost. 



Dávkování je skvělé, nevyteče více, než je potřeba. 



Koho zajímá složení: 


Přesto, že cena není nejnižší, tak 174,- Kč za tento odličovač (90 ml) ráda dám i příště. Opravdu mi vyhovuje a jsem ráda, že jsem ho přihodila do košíku :). 

Jaké výrobky od Missha máte rády? 

A. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...