Na co se určitě podívat?

Tyto filmy podle mě opravdu stojí za zhlédnutí!


Nejvyšší nabídka

Geoffrey Rush v hlavní roli. Od začátku byl děj dost zajímavý, ale ten závěr.. TEN ZÁVĚR!! To bylo něco tak neskutečně nečekaného!!  A takové filmy mě baví, kdy prostě konec neodpovídá předpokladu. 

Více o filmu:
http://www.csfd.cz/film/322601-nejvyssi-nabidka/

zdroj



Klub poslední naděje

Matthew McConaughey se pro film změnil naprosto k nepoznání. O Jaredu Leto nemluvím, toho jsem nejdřív nepoznala vůbec, až pak mi došlo, že je to on. Film je dost smutný, ale o tomto tématu se ani veselého natočit nedá. 

Více o filmu: http://www.csfd.cz/film/231188-klub-posledni-nadeje/


zdroj

 zdroj
zdroj

zdroj
Obhájce

Na tento film jsem se koukala vlastně náhodou, protože se na něj koukal přítel, já jsem dělala něco jiného, ale nějak jsem se od něj neodtrhla. Film je zajímavý zase svým dějem a nečekaným závěrem. 

Více o filmu: http://www.csfd.cz/film/281083-obhajce/


zdroj

zdroj


Middletonská romance

A to je film, u kterého jsem se málem na konci rozbrečela. To je tak hezký film!! Všechno o jednom dni. O jednom krásném dni dvou lidí, kteří nejsou šťastní, ale tento den pro ně šťastný byl :) Nááádhera :) A dokonce ani přítel neremcal a líbilo se mu to :)

Více o filmu: http://www.csfd.cz/film/330959-middletonska-romance/
zdroj

zdroj
 Doporučíte mi nějaké dobré filmy? 

A.

Komentáře

  1. Jee to se mi zrovna hodi, ucim se na zkousky, takze samozrejme premyslim, co zkouknout:D Ani jeden film jsem nevidela, tak se uz moc tesim.:) Klub poslední naděje už mám na programu dlouho.:) Jinak ja miluju Drive (a Gosslinga :-P) a filmy z prostredi Tokia (Tokio!, Enter The Void) a z tech romantaren 10 Things I Hate About You, což je klasika.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prokrastinace jak vysita :D Já jsem čučela na seriály :))) A přeju hodně štěstí u zkoušek!!

      Drive jsem viděla :) Kdyby tam nebyl Gossling, tak by mě to asi tolik nebavilo :D
      10 Things I Hate About You miluju :)

      Díky za tip ;)

      A.

      Vymazat
  2. Na tvoje odporúčanie som si film pozrela, bolo to niečo netradičné, ale ten koniec bol síce nečakaný, no dosť smutný, bolo mi toho pána fakt ľúto.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, je to smutný, ale mně se líbilo, že to právě nebylo klasické zakončení filmu.. nečekala jsem to..

      Vymazat

Okomentovat