neděle 22. června 2014

NEW IN - New Yorker, H&M, Elnino

Musím říct, že tenhle týden jsem se utrhla z řetězu a nakupovala :D Svatba proběhla nádherně, byl to prozatím opravdu nejkrásnější den v mém životě! A jelikož svatba je již zaplacena, tak konečně můžu nakupovat :) Hodně mi nahrálo to, že začaly slevy, takže mě to fakt baví :)

Nejsem fashion blogerka, fotky oblečení mě fotit nebaví a ani mi to nejde, takže článek je opravdu spíš informativní, co se dá pořídit ve slevách, tj. co jsem si pořídila já :)




Vše začalo tím, že sestra mě vytáhla na nákupy, potřebovala boty :)) Boty jsme ji koupily (a mně taky :D), ale taky jsem si koupila v H&M kabelku, boty a sportovní podprsenku. Z další návštěvy H&M jsem si odnesla pásek, noční košilku, noční tílko a kráťásky, letní šaty, svetřík, tričko a lesk na rty :).

Boty za 350,- Kč. Ještě je mají ve světlé barvě (a nevím, jestli si je nekoupím :D). (Sestra ma stejné :D).


Kabelka za 500,-. Tuhle kabelku jsem očumovala, ještě když byla za plnou cenu, ale dát za ni 900,- mi bylo líto. Kabelka je skvělá, vejde se do ní plno věcí, je na zip a tahám ji už týden v kuse :)). Určitě ještě byla v černé barvě. 



Tričko je ze sportovního H&M. Je svítivě žluté, hrozně pozitivní, z příjemné bavlny a miluju ho :)


Podobné šaty jsem hrozně chtěla, takže když jsem na ně natrefila v H&M za 400,-, neváhala jsem. Vzala jsem si M, víc by se mi hodilo S, ale to bylo tak strašně krátké, že bych v něm nikam nešla. Hned další den jsem si tyto šaty vzala na karibskou party s červenými botami na klínku a sklízela jsem úspěch :). 


Pásek je taky z H&M, ten ve slevě nebyl, ale nenašla jsem jiný vhodný, stál 149,- Kč. 


Vzhledem k tomu, že různé noční úbory miluju, tak jsem nemohla projít kolem košilky, tuším za 200,- a mint sady, taky za 200,- :) 



Podprsenka za 70,- Kč je skvělá na lehčí cvičení. Nemá velkou oporu, tj. na běh nebo jiné cardio to není. 


Svetřík z H&M vypadá obyčejně, ale mě dostal materiál. Strašně příjemná a lehká bavlna. Navíc, když je člověk trochu opálený, tak černá se mi ve spojení s opálenou kůži moc líbí :)


Lesk ležel u pokladny, když jsem stála frontu se svetříkem, tak jsem ho musela mít. Za 15,- Kč jsem ho tam nemohla nechat! Skvělé drží!!


V New Yorkeru jsem si koupila svetřík a velmi příjemné viskózové tričko. Svetřík se mi líbil dávno, ale zase, nechtěla jsem ho kupovat za plnou cenu, takže za skvělých 129,- Kč je můj. 
Viskózové tričko stálo 249,- Kč a koupila jsem si ho hlavně kvůli materiálu, je tak strašně lehoučké a příjemné na dotek, že jsem ho prostě musela mít!



V Elnino mě zaujaly ceny na některé výrobky, ale nakonec jsem se krotila a objednala si jen tři - lesk na rty, tonikum od Revlonu a masku na vlasy Kallos.
Nevěděla jsem, že v Elnino mají dost skvělé ceny na některou kosmetiku. Dala jsem si do vyhledávání kosmetiku do 200,- a nestačila jsem se divit. 


Lesk na rty Astor v nádherném fuchsiovém odstínu za 40,- Kč!! Mám tento lesk v Innocent Pink za drogerie a dodělávám ho už asi potřetí!


Masky od Kallos jsou docela známé, tak jsem se rozhodla vyzkoušet  za 40,- Kč :)


Revlon kosmetika mě láká, ale jen tak v drogerii na ni člověk nenarazí, takže jsem využila příležitosti a koupila si pleťové tonikum za 131,- Kč. 


Tak, toť prozatím vše. Doufám, že jsem vás na něco nalákala :) Co už jste si ve slevách pořídili vy?

A. 

4 komentáře:

  1. no skvelo si nakupila. Ja som bola nakupovat akurát včera, všade samé zlavy, tak som toho dosť ulovila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Když ono se tomu nedá vůbec odolat :))

      A.

      Vymazat
  2. Ta kabelka je luxusní!!! :) Jinak právě rozjíždím nový blog s recenzema, kdyby si měla chuť se podívat :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...