Předčasná dovolená :)

Obvykle k moři jezdíme později, ale tento rok, kvůli svatbě, jsme se rozhodli jet k moři už na začátku června, abychom byli na vlastní svatbu trošku opálení a já nesplynula s barvou šatů :D. Normálně jsem přes den v práci, takže moc času na opalování nemám a na solárko se mi opravdu nechtělo. Rozhodli jsme se, že odjedeme, odpočineme si a přijedeme plní energie na svatbu :). 

Je mi tedy dost líto, že svatbu mám zítra a je to jediný den, kdy nemá být moc hezky, ale zase na druhou stranu si říkám, že je to pořád lepší než ve 35 stupňových vedrech, to by každý padal vedrem a všichni by byli hned opilí :)). 

Na dovolenou jsme se vypravili na Severní Kypr do resortu. Bohužel hned po příletu jsem zjistila, že jsem asi nezvládla všudypřítomné klimatizace a půl dovolené jsem prosmrkala a prokašlala, ale i tak jsme si to užili. 



Místo hotelu jsme bydleli v bungalovech, což jsem zažila už podruhé a přijde mi to lepší než hotel :) Krásná procházka na jídlo, na pláž a větší soukromí :)













Kam vyrážíte na dovolenou vy? 

A.

Komentáře

  1. O Kypru také uvažujeme, tak až budeš mít po svatebním shonu, byla bych moc ráda, kdybys ještě o kypru napsala :) jinak preji krasnou svatbu ,at vam vse vyjde,jak si prejete a do budoucna hodne stesti,zdravi a lasky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ačkoliv bych ráda, tak o Kypru bohužel nic víc nenapíšu, protože vlastně na dovolené jsem byla nemocná, takže jsme ji strávili fakt v hotelovém areálu a na pláži :(

      Díky moc :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat