úterý 3. června 2014

Shellac - jak se mi líbí?

Vzhledem k tomu, že jsem nikdy žádnou "úpravu" nehtů nezkoušela, tak jsem měla obavy z toho, jak vše dopadne. Nikdy jsem si nedala umělé nebo gelové nehty s tipy, takže jsem si nebyla úplně jistá, jak se mi bude líbit tato metoda. 

Nejdříve jsem tak nějak četla recenze a zjišťovala názory a vše se mi zdálo být pozitivní. Pak jsem čím dál víc viděla tento shellac na nehtech a ten lesk a upravenost se mi hrozně líbily. Na to tento shellac si pochválila i šéfová sestry a dokonce mi i doporučila salon, takže jsem do toho šla. 



Šla jsem do Asian nails salonu. Chápu, že někdo si radši připlatí a půjde do salonu, kde bude mít "jistotu", ale já jsem za to nechtěla utrácet majlant. Manikúra společně s shellacem mě vyšla na 400,- Kč. Pedikúra na 500,-. Nevím, jak někdo pozná rozdíl, jestli podle toho, že vám k tomu udělají kafe, tak to oželím.. Vzhledem k tomu, že jsem šla na doporučení, tak jsem se moc nebála. 

Jsem milovník rudé, tak jsem ji taky na zkoušku zvolila. Nejdříve se nanese průhledný gel, pak 2 vrstvy shellacu vámi zvolené barvy a pak shellac topcoat. Po každé vrstvě dáváte nehty pod UV lampu. 

Příjemným zjištěním taky bylo, že se barvy laků dají míchat. Takže například teď mám na nehtech 2 světlé laky, protože se mi prostě líbily dva a nemohla jsem se rozhodnout, tak mi daly jednu vrstvu jednoho a druhou druhého. On ten jeden lak byl totiž dost průhledný, takže by to nevypadalo moc pěkně.


Shellac mi na nehtech vydržel skoro 3 týdny, pak se mi začal odlupovat zezdola, u odrostů. Na nohou už drží asi 5 týdnů a nehnul se, jen ty odrosty, ale ty nejsou tak znát. 


Za 400,- Kč mi to přijde jako velká paráda. 

Po sundání rudého laku jsem si chtěla dát přestávku a opravdu si shellac znovu dát až na svatbu, ale když jsem den chodila "jen tak" a pořád se nedokopala udělat manikúru, byla jsem zase v salonu :))


Strhla jsem si shellac sama, je to prostě jako vrstva gelu, která jde docela dobře dolů, jinak vám to sundají v salonu alobalovou metodou. 

Rozhodně si shellac udělám znovu, 3 týdny parádní manikúry za to stojí :) A to jsem myla nádobí, uklízela a opravdu dělala vše běžné, a to bez rukavic. 

Už jste zkoušely shellac nebo nějakou podobnou metodu? :)

A.

4 komentáře:

  1. Já s tímhle nějak nemám zkušenost, jaký je prosím tě rozdíl mezi tímhle a gelovými nehty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, co mi bylo vysvětleno, tak "gelové nehty" představují to, že ti na nehty nejdřív dají tipy, které ti ty nehty i prodlouží, je to jakoby taková "destička" a na to dají gel.. Což tady ti dávají gel hned na tvoje nehty..

      Vymazat
  2. Nedá mi to nenapsat. Shellac dělám v salonu spolu s kolegyní. Do Asian salonu bych nešla z důvodu, že bych se bála, že se nejedná o šetrné originály CND. Zde mají moc pěkně zpracovaný článek - http://magazin.modelaznehtu.cz/magazin/clanek/?c=2607
    My nakupujeme jen z tohohle eshopu, takže máme jistotu originálních produktů a máme komplet celou řadu nejen laky,ale i odlakovače a všechny ostatní přípravky. Jinak určitě si shellac nikdy sama nestrhávej , vždy se s tím strhne jedna vrstvička nehtů a ty jsou pak tenčí a náchylnější. Alobalová metoda je nejrychlejší, my máme i original polštářky CND to je trochu pomalejší, jelikož alobal vede lépe teplo a lak se tam rozmočí rychleji. Shellac metoda je právě šetrná i díky technice sundavání bez pilování ,,jen rozmočením a ty když si ho strhneš tím o tenhle šetrný efekt přijdeš. Jinak shellac vydrží 2-3 týdny, podle toho co všechno člověk dělá bez rukavic a jak mu nehty rychle rostou. Rozhodně doporučuji kulatější tvar nehtu jakoby mandli pro tvůj ty rukou budou jemnější a nebudou ti rozšiřovat lůžka opticky. Jinak cena 400 je na Asia salon už docela drahá. Za takovou cenu již pořídíš shellac i v jiných salonech my jsme v centru za 590,- takže někde na okraji prahy nebo v malém salonku určitě za 4 stovky už shellac bude. Je to jen můj názor a zkušenost. Jinak jsi ho měla udělaný pěkně a dlouho ti vydržel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, ze já se v tom nevyznám. Láhvičky vypadaly jako originály, ale co já vím, co bylo uvnitř, že? S tím, co udělali jsem byla docela spokojená, je pravda, že nebýt svatby, tak asi do shellacu jen tak nejdu, ale na svatbu jsem se fakt bála :))
      Jsem ráda, žes to napsala, děkuju ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...