pondělí 30. června 2014

Ze života :)

A máme tu zase jednou ze života :) 

Mám dva týdny po svatbě, takže opadly obavy o počasí, ani mi nevadí, že není sluníčko a občas sprchne! :))  

Vyhodila jsem svoji svatební kytici, protože zhnědla a byla hnusná, ale krásnější kytici jsem nikdy neměla! :))



Nakupování u mě probíhá v plném proudu a ještě bude! :) Ještě párkrát uvidíte new in! 


Nově koupenou kabelku tahám pořád!! Je prostorná a má zip! Za 500,- v H&M!


Aktivně nazývám manžela manželem a "manželdou" a pořád mě to baví :D



Možná až moc často si dopřávám smoothie místo snídaně a večeře! Ale nejde odolat!



Dokonce jsem ho přitáhla i do práce, když jsem ho nestihla vypít doma, jenže jsem od té sklenice někde ztratila víčko :(.. 



Z Avonu mi přišla úžasná citrónová voňavka!! Přemýšlím, jestli si neobjednám ještě jednu do zásoby! V novém katalogu je za 199,- Kč!



Top Gear byl naprosto bombový a všem moc doporučuju jít, až tady zase někdy bude! :) Mě takto zkulturňoval manžel :)


Konečně se mi povedlo je ulovit v knihovně!



Skvělé vydání FOOD speciál :)



A grilovačka na chatě :)



Jak si užíváte zatím neletního léta vy? 

A. 

4 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...