sobota 24. ledna 2015

A pokračujeme v hmotných radostech - Drážďanský Primark a T.K. Maxx a český Kik a Tesco :-)

Včera se s Vámi podělila o své hmotné radosti sestra, a dneska já. 

Minulý pátek jsme byli v Drážďanech, tak půlka úlovků je odtud, a druhá půlka je z Tesca a z Kiku. 



Na ovečce (kterou mám dlouho jako dárek od sestry) mám:

- organizér do kabelky z Primarku, což je úplně skvělá věc. Stačí ji vzít a se všemi drobnostmi přendat do kabelky jiné (buď větší nebo stejně velké). Měla jsem obdobný organizér ze slevomatu, a i když byl dražší než tento z Primarku (tento stál 3 EUR), tak se kvalitou vůbec nedá srovnávat. Tenhle je opravdu moc pěkný a vypadá dost pevně. 

- tučňáčci z Tesca - nejdříve jsem si koupila v 50% slevě toho většího. Pak jsem o týden později přišla do Tesca a ten malej byl se slevou 75%. Tomu nešlo odolat! 

- pruhované tričko z Primarku - sestra tyhle trička miluje (kupuje si je v bílé), já miluji modro-bílé pruhované :-) De facto k modrým džínům nenosím nic jiného :-) 

- malá kabelka za 3 EUR z Primarku - bylo mi vlastně jedno, v jaké barvě bude, hlavně malá a přes tělo. Když jezdím někam na akce (do hotelu, kde se pak celý den po hotelu pohybujete po seminářích nebo obdobných akcích), tak nenávidím tahat mobil a peněženku po kapsách. Takže malá kabelčička je super pomocník a ta moje předchozí již nevypadala moc pěkně. 

- botky pro princeznu z T.K. Maxxu - vlastně jediná věc, kterou jsem tam tentokrát koupila. Mají vnitřek z pravého kožíšku, měkkou podrážku a jsou kokošné :-)  


V Kiku mají v prodeji samé věci s lištičkami :-) A tomu nešlo odolat! :-)

- růžový kobereček - no comment, krásný do dětského pokoje
- vlevo jsou utěrky
- dole je malý tácek - už mám třetí (předchozí dva z jiných kolekcí) a jsem z nich nadšená. Na jednom mám cukřenku a mléčenku, na druhým svíčky, na třetím kosmetické věci v koupelně. A věřím, že až bude další pěkná kolekci, tak si koupím další!
- vpravo 2 krááááásná tílka s kočičkou. Princezna kočičky miluje, tak jsem neodolala a udělala ji radost :-)
- a pak jsou ramínka. Zrovna ten dem jsem viděla na jednom blogu příspěvek o bílých ramínkách (tenkých) a říkala jsem si, že si musím také tenká pořídit, že se mi jinak nevejdou do skříně. No a zrovna v Kiku se mi líbila tato červená a zelená. Skvělá na trička. 
- a ramínka pro princeznu. Ty jsou z Xenosu v Drážďanech. 

V Primarku jsem nakoupila plno dalších kravinek za 50 centů, ale všechny byly pro princeznu (třeba klapky na uši ve tvaru soviček, hrnček s kočičkou, peněženku, jakou si pořídila i sestra, prostírání, co má taktéž sestra, atd.) Už se mi to ale nepodařilo vyfotit, jelikož malá to celé někam v průběhu focení schovala :-) 

Myslím, že kdybych jela do Drážďan sama, tak budu zklamaná, protože kvůli takovým kravinkám se výlet opravdu nevyplatil. Ovšem jelikož jsem akorát dělala křena sestře s manželem, tak mi to vůbec nevadilo :-) 

Co vy a slevy? A Kik? :-) 

S.

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...