Houpací skleničky

Ačkoliv alkohol moc nemusím, přijde mi, že zimní večery přímo volají po nějaké té skleničce s alkoholem. 



Víno mi moc nechutná, tvrdý alkohol také ne, takže zbývají slaďounké hubolepy :-) 



Baileys mám ráda s ledem, jinak je to až moc sladké. A tak jsem byla ráda, že mi kamarádi darovali houpací skleničky. 




Ačkoliv se to nezdá, sklenička opravdu drží a nepřevrátí se. Do toho se led rozpouští a pěkně se promíchává do Baileys :-)

Znáte takové houpací skleničky? A jaký alkohol máte rádi na domácí pohodové večery? 

S.

Komentáře

  1. Já si doma nejvíc vychutnám víno a v zimě svařák! Kamarád má podobné skleničky a vždycky mě hrozně překvapí, že vážně stojí:D

    www.hilychee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jó, tak svařáku mi stačí 2 loky a už se cítím jak opilá :-)) Ale vždy závidím těm, co ho můžou na vánočních trzích :-)

      Vymazat

Okomentovat