pátek 23. ledna 2015

Malé hmotné radosti od manžela ;)

Nevím, zda milovníci Košišty to zaregistrovali, jak jsem si všimla na instagramu, tak spousta z vás ano, Reserved má kolekci pyžam, nočních košil a župánku s Košišou, neboli Pusheen ;). 
No, a jak víte, Košištu já mám moc ráda a můj manžel to ví ;) Byli jsme v Reserved a já si pyžámka prohlížela. Ovšem, cca 750,- Kč za pyžamo mi prostě přijde hodně, takže jsem se rozhodla, že počkám, jestli pak nebudou ve slevě.. Ale pak tam byla noční košile.. A ta stála 499,-.. s mým 100,- kupónem už 399,-, takže manžel mi ji koupil ;) Juuuu, košištaaa! ;)


A další věc, kterou mi koupil manžel, jsou černé balerínky značky Buffalo London z Humanicu. Ležely a čekaly na mě v koutku, poslední 36 ve slevě, kožené ;) A protože jsem nové kožené černé baleríny opravdu potřebovala, bylo jasno ;). 



Kdo v poslední době udělal hmotnou radost vám? 

A. 

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...