pondělí 26. ledna 2015

Můj názor na Avon obecně

Pamatuju si, jak na základcě bylo období, kdy Avon hrozně letěl a každá si chtěla něco objednat a mít alespoň jeden vzoreček rtěnky od Avonu ;). Jenže tehdy já jsem se v podstatě nemalovala a ani jinak kosmetiku moc nepoužívala, takže to šlo mimo mě.





A dneska se to zase vrací, akorát že trošku v jiné podobě. Avon je již dostupnější, nemusíte nutně hledat Avon Lady, abyste si něco mohla koupit. Já jsem třeba jako Avon Lady registrovaná, abych právě nikoho nemusela shánět a mohla si nakupovat věci pro sebe, mít lepší nabídky a nikoho s ničím neotravovat. Objednávám sama pro sebe, většinou se k objednávce připojí kolegyně, které jsou rády, že to dostanou hned pod nos a nemusí nikam chodit :)).


Nejvíce mi vyhovuje objednávat z Focus katalogu, který je dostupný právě pro Avon Lady a dá se tam objednat pouze 1 ks od nabízeného výrobku. Je za dost fajn cenu, takže vyzkouším to, co bych si běžně nekoupila. 





Já se přiznám, že já od Avonu objednávám hlavně pečující kosmetiku. Tj. šampony na vlasy, masky, kondicionéry, pěny do vany, krémy/másla na tělo a pak podle akcí.





Skoro vůbec neobjednávám dekorativní kosmetiku, protože to jsem opravdu radši, když si to můžu osahat v obchodě a posoudit, zda se mi odstín líbí či ne. Ale třeba tužky na oči od nich můžu jen doporučit. Měla jsem dvě, černou a takovou smaragdovou a obě měly neskutečnou výdrž a byly krásně pigmentované - černá je opravdu černá!





Jinak za sebe můžu doporučit skoro cokoliv z řady Planet Spa. Je to opravdu kvalitní řada, jejich tělová másla jsou velmi dobrá!





Avon už oslovuje i různé blogerky, zve je na akci a různě se propaguje, takže jsou opravdu vidět ;)





Od Oriflamu jsem si kdysi dřív objednávala, ale dneska se mi tam nic moc nelíbí... Když si vzpomenu, tak si na netu prohlédnu katalog, ale většinou mě nic nezaujme.. Tento rok ale něco vyzkouším, protože jsem dost výrobků dostala k vánocům... 





Co vy a Avon nebo jiná "katalogová" kosmetika?



A. 

2 komentáře:

  1. Mne vadi, ze vacsina vyrobkov sa vyraba v Cine a tiez to, ze zlozenie vyrobkov nie je uvedene v katalogu, alebo aspon na webe. A tiez to, ze maju ine zlozenie pre vychodnu a ine pre zapadnu Europu.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, na fotce vidím oriflamácký Milk & Honey :) Já jsem si zase z Avonu kdysi objednávala dekorativku - zkoušela jsem hlavně lesky na rty. Byly hutné a dost lepivé, ale dokázaly rty parádně pokrýt silnou pigmentovanou vrstvou. A barevně se mi taky líbily. Nevím, jaké lesky nabízí teď - už je to dlouho, co jsem je objednávala, a bylo to tenkrát přes internet u nějaké Avon Lady, která měla na prodej založenou přímo svou webovou stránku, takže se tam dalo nakupovat jako v e-shopu. Jinak jsi mě nalákala na řadu Planet Spa, hlavně teda na másla :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...