sobota 17. ledna 2015

Příběhy mých rtěnek

Internet je plný veškerých recenzí na rtěnky. Pro mě jsou ale takové nic neříkající, protože to, že někomu nesedí ještě neznamená, že nebude sedět mně :-) A naopak. Proto tu dnes nemám recenze, ale pouze p ř í b ě h y, jak se dostaly ke mně a co pro mě znamenají. 



Mé nejstarší rtěnky. Vpravo je od Oriflamu a je z dob, kdy jsem milovala rtěnky do hněda. Víčko už vypadá strašně, proto ji nikam nenosím a nanáším ji pouze doma (než někam jdu). Rtěnku jsem si nekupovala sama, ale sebrala ji mámě :-) A proto je pro mě možná taková památeční - prostě rtěnka od maminky. 

Vlevo Chanelka, o které jsem se zmiňovala i zde. Když ji používám, tak si vždy vzpomenu na letiště v Dominikáně, kde jsem si ji kupovala. Cestou zpátky z dovolené. Krásné vzpomínky :-) 


Další dvě rtěnky jsou z výprodejové akce Givenchy a Guerlain, kde jsme byly spolu se sestrou. Za ty ceny jejich koupi nešlo odolat!

Ve zlatém obalu od Guerlain se skrývá krásně sytá červená barva. NÁDHERNÁ! A krásně voní (tak "rtěnkově"). Jsem si dokonce kvůli této rtěnce musela pořídit štěteček (tužku na rty používám málokdy). Tuhle rtěnky používám ve dnech, kdy jsem se sebou (vzhledově) opravdu spokojena, protože dost poutá pozornost (zvlášť, když ji občas nosím přes den ;-)   Sestra o své rtěnce Guerlain psala zde

Ve stříbrném obalu od Givenchy je naopak nude barva (s třpytkami). Sestra má úplně stejnou (psala o ní zde). Jak je vidět, ta má skoro neubývá, protože ji používám jen když mám výrazně nalíčené oči (a to je málokdy - mám je raději méně nalíčené a k tomu výrazné rtěnky ;-) 

Když nějakoku z těchto rtěnek používám, tak si připomínám, co vše jsme tehdy nakoupily. A přemýšlím, co nakoupíme příště :-)


Dvě nej nej nejoblíbenější rtěnky. Zvlášť ta Dermacol vlevo. POKAŽDÉ, když ji používám, tak si říkám, že to je ta MRCHA, kterou jsem měla místo večeře. 

Byla jsem čerstvě těhotná, veškeré peníze vydány na zařizování bytu (nově pořízeného) a v kapse posledních 200 Kč. Cestou z práce jsem měla DM a Billu. Tak jsem si řekla, že zajdu nejdříve do DM, a pak do Billy pro nákup na večeři, atd. A v DM objevím tuto MRCHU. V regálu s posledními kusy. Poslední kus! Za 199 Kč.  

Byla moje. Je to také výrazná tmavě červená, ale podle mě se na den celkem hodí. Cítím se v ní dobře kdykoliv. 

Vpravo je druhá oblíbené rtěnka z Yves Rocher. Psala jsem o ní zde. Ačkoliv vypadá červeně, tak až tak moc výrazná není a nosím si ji vždy v kapse kabátu nebo kabelky, protože si na ni troufnu i bez zrcátka ;-) (až takové jsme kamarádky). Dodnes si pamatuji, jak jsme s kamarádkou šly nakupovat na Elle dny. V Yves Rocher akce 40%! Jenže my, blbky, jsme si nepřečetly, že jen na jeden výrobek. Měly jsme plný košík a akce jen na jeden výrobek. Tak jsem se dlouho dívala na tu rtěnku, jestli teda ano nebo ne... A asi tak dlouho než prodavačce ruply nervy a dala mi nějakej jinej letáček se slevou, který jsem hned mohla uplatnit :-)


Další rtěnka z Yves Rocher. Připomíná mi, jak je SKVĚLÉ mít sestru = kosmetického maniaka. Ono to tak nevypadá, jelikož většinu svých pokladů nezveřejňuje na blogu. Ale objednává z celého světa, takže má doma plno zajímavých věciček. Vždy si u ní připadám jako ve velkém obchodě a snažím se toho prošmejdit, co nejvíc. Poklady ji neberu, ale "nějaká rtěnka od Yves Rocher", co ještě navíc prý měla v nějakém beauty boxu - to jí nevá, že "ukradnu" :-) 

Vpravo je moc pěkná rtěnka, ke které jsem přišla absolutní náhodou (ani nevím značku). Byly jsme v 3G centru kousek od Vídně (kvůli Primarku, jak jinak), a když jsme odcházely, tak jsme si všimli "anděla", co něco rozdával. Byl to klučina, namalovaný, nahý do půl těla, na zádech křídla. A měl bradku! No prostě vypadal opravdu vtipně, tak jsem k němu šla, co to rozdává. A dostala jsem tuto rtěnku (normální velikost, ale očividně jako tester, kvůli víčku)  :-) (obchod byl kousíček od Primarku, nevím, co to bylo). Sice to není můj oblíbený odstín (háže trochu do růžova, a to nemám ráda), ale k některým věcem se mi to hodí, takže proč ne :-)


Pak mám ještě rtěnky, které také používám často, ale nemám k nim "vztah". Naopak mám doma pár lesků (i když jsem hlavně rtěnková), ke kterým vztah mám, a to dost velký (takže když si po půl roce vzpomenu, že jsem dávno neviděla např. lesk Givenchy, co jsem také kdysi sebrala mámě, tak jsem schopna půl dne prohledávat veškeré kabelky a kapsy od kabátů a bund, kde jsem ho teda nechala). 

Vnímáte také, že vaše kosmetické výrobky mají svůj příběh a připomínáte si ho, když tyto přípravky používáte? Nebo jsem blázen? :-) 

S.



6 komentářů:

  1. Zážitky a vzpomínky mám spojené hlavně s vůněmi. Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Myslím, že většina to má s vůněmi, ani nevím proč u mě to jsou rtěnky :-) S.

      Vymazat
  2. Taky to mám spojené spíš s těmi vůněmi :) Stačí když si přivoním ke starému parfému co jsem kdysi používala a hned se mi vybaví nějaké pěkná chvilky :)

    Chtěla bych tě pozvat k nám na giveaway o masku na vlasy Kallos
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné farby rúžov :) tá od Chanellu je....perfektná ♥
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...