Realash? Už ne, děkuji.

Jako hodně holek mě lákalo vyzkoušet sérum na růst řas Realash. A protože jsem ho od zastoupení Realash v ČR nedostala zadarmo (bohužel..), tak jsem si ho koupila. 

Funguje? Funguje. Řasy povyrostly. 

Koupím si ho znovu? Ne.

Proč? Čtěte dále... 


Sérum se má nanášet v podstatě jako oční linka na noc. Před spaním si nanesete malé množství na víčko pohybem, jako kdybyste si malovaly oční linku. 


Co jsem četla v recenzích, tak obvykle výsledky byly vidět až po měsíci. Tak nějak podobně tomu bylo i u mě. 

Realash jsem se vlastně rozhodla vyzkoušet z čisté zvědavosti. Svoje řasy mám od přírody dlouhé a zatočené nahoru. Nikdy jsem nepoužívala kleštičky ani jiné pomůcky na vylepšení řas. 


Ani ne po měsíci mi připadalo, že řasy doopravdy trošku povyrostly a byly takové silnější, ale najednou, při prohlížení řas, jsem si všimla boule na víčku. Připadalo mi to takové zvláštní, nikdy jsem nic podobného na víčku neměla. Nebolelo to, jen když jsem na to zatlačila, tak jsem cítila takový tlak, ale nic bolestivého. 
Začala jsem tuto bouli mazat NeemAurou, nechtěla jsem si na oko dávat nic silnějšího a za 2 dny to zmizelo.. 

Jenže světe div se.. Asi za týden a půl se mi tyto boule objevily na obou víčkách najednou a bylo to cítit! Zděsila jsem se a okamžitě použití séra Realash ukončila. 

Já nevím, nemůžu s naprostou jistotou říct, že to způsobilo sérum, ale nikdy před tím, před jeho použitím, jsem nic podobného neměla a nezkoušela jsem žádné nové výrobky, na které by se mohla objevit alergická reakce. 

Po vysazení séra se mi tyto boule již neobjevily. 

Nevím, zda to byla alergická reakce, která se zvláštně projevila až po měsíci nebo v tom séru prostě něco je, ale rozhodně vím, že znovu bych ho už nepoužila. 

Výsledky jsou sice lákavé, ale ne za cenu zdraví. Co já vím, co by bylo dál... 

Ale je tu i další důvod, proč bych si sérum už nepořídila.. 



A tím důvodem je to, že tím, že svoje řasy mám dlouhé, tak jsem si způsobila trošku pohromu.. Jakmile mi řasy trochu povyrostly a já je namalovala, tak se přestaly "vcházet".. :D Já vím, zní to blbě a možná i vtipně, ale tak to je.. Prostě tím, jak je mám od přírody natočené nahoru, tak řasy se jakoby lámaly.. což vypadalo fakt děsně... a to i když jsem dala řasenky málo.. vidíte to? Na fotce to ještě není tak vidět, ale v reálu to bylo znát.. 



Už jsou to asi dva měsíce, co jsem sérum přestala používat, řasy se vrátily do normálu a nic víc s nimi dělat nehodlám :D

Co vy a Realash? Vyzkoušely jste?

A.

Komentáře

  1. Já jsem jej vyhrála, a jsem snad jediný člověk, ktertého z něj pálily oči. Takže jsem jej asi po týdnu přestala používat. Trošku jsem koukala a hledala co je ve složení tak zázračného, můžeš na to mrknout tady. Takže nejsem Realash nadšenec.

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že jsem měla doma jen od firmy co prodáváme v práci a to No1Lash a to funguje...ale když ho člověk na večer aplikuje a není lempl sklerotický jako já a liný přiznám se :D Kolegyně měla díky němu řasy jako panenka a klienty také a nikdo žádné reakce a alergie, ani já , používala jsem v kuse asi dva týdny , no jo stydím se...ale udělat se mi to co tobě letí z okna rychlostí blesku, já na tyhle séra taky nejsem, nějak to jde mimo mě. Nemám sice takové nádherně dlouhé řasy jako ty,ale stačí mi i tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tedy Realash už tak 5 měsíců a nemůžu si vůbec stěžovat. :) Vždy jsem měla krátké řasy a teď mám krásně dlouhé, nedá se to vůbec srovnat. :) Je ale divné, že se ti udělaly takové boule ... já mám dost náchylné oči ale tohle se mi tedy díky bohu nestalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám svoje dost dlouhé, byl to spíš rozmar..;)

      Asi opravdu nějaká alergická reakce..

      Vymazat
  4. No já nevím, ta boule nebo otok... nepíchla ses štětečkem? Já ho používám už víc jak 8 měsíců a mám krásne dlouhé a vyživené řasy, jsem nadmíru spokojená. A na webu píšou, že se sérum dá vrátit, tak to zkus a napiš, jestli je to pravda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, štětečkem jsem se nepíchla ;)

      Tak každý má jinou reakci, já jsem bohužel měla smůlu..

      Je to pravda, vrátit se to dá, nabídli mi to ;)

      Vymazat
  5. Používám sérum asi osmý měsíc a po osmém měsíci jsem se dnes vzbudila přesně s takovouhle boulí a teda pěkně bolí. Sérum vyřazuji a snad se z toho nevyvine nic horšího. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to nastesti zmizelo a uz se neobjevuje, takze to opravdu pripisuji séru...

      Vymazat
  6. Ta boule je alergicka reakce. To samy sem mela po lepidle na umely rasy (rasa na rasu). Holt nektera složka vadila. A bohužel je to nafurt (ne to opuchnuti, ale ta alergie na slozku).

    OdpovědětVymazat
  7. toto som si všimla na viacerých blogoch a v recenziách, že tie riasy síce narastú, ale tak čudne neprirodzene, ako keby tam ani nepatrili :)
    oceňujem tvoju úprimnú recenziu
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdivnější ale je, že po pár týdnech jsou ty řady fuč a najedou si někdo může zase připadat "holý" a nechá si je prodloužit nebo tak...

      Vymazat
  8. Podobny pribeh se stal me, jen to melo kratsi odezvu a projevoval se zarudlima vickama. Ptala jsem se primo oficialniho zdroje, kde mi bylo sdeleno, ze se jedna o alergickou reakci a mam serum prestat pouzivat. Byla jsem pekne nastvana, zbytecne vyhozene penize kvuli par dnum. Nakonec se mi ho podarilo udat, kazdopadne uz jsem okolo techto ser skepticka a podruhe si velmi rozmyslim, co na sebe napatlat. Vykaslala jsem se na vsechny tyto rustove sera a naucila jsem se chodit na lifting ras i s barvenim ( http://www.permanent-makeup-praha.cz/lifting-ras/) coz z mych sice dlouhych, ale spadlych ras udela krasne rasy a mam pokoj. Kazdopadne sera uz nikdy vice, jen vyhozene penize! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto souhlasím s tím, že jakmile se Ti projeví alergická reakce, což se předem říct nedá, jak budeš reagovat, tak je to docela dost vyhozených peněz :(((

      Vymazat

Okomentovat