Svatba zpětně ;)

Když se zpětně zamyslím, zda bych něco udělala jinak na naší svatbě, tak bych s jistotou řekla, že ne. Jasně, vždycky se najde něco, co by mohlo být jinak, ale je to jen remcání (mohlo být malilinko tepleji! ;))

Ta svatba se prostě povedla. Velkou radost mi dělá to, že nakonec spontánní rozhodování se prakticky u všeho se vyplatilo, nic jsme nehrotili, proto si taky myslím, že vše dobře dopadlo. 

Svatbu i obřad jsme měli na hotelu. Pro nás to bylo ideální řešení, nechtěli jsme, aby se někdo někam přesouval a hlavně se mi moc nelíbí obřadní síně, je to na mě až moc ofiko a přijde mi, že tam každý brečí ;)

Asi se nám dokonce i povedlo to, že na naší svatbě snad nikdo nebrečel, jasně, možná maminky/babičky měly na krajíčku, ale fakt nikdo nebrečel :). A podle mě to bylo dáno dobrým výběrem hudby. Zvolili jsme u všeho dost veselou hudbu, nic vážného :). 

Když mě táta vedl k oltáři, tak jsem vůbec nebyla nervózní, jak jsem si myslela, že budu. Prostě jsem nebyla :). Byla jsem si jistá kam jdu, do čeho jdu, za čím jdu a že tam prostě chci jít! ;)

Někomu se zdálo, že bylo málo jídla, my jsme totiž neměli klasické menu, ale raut. Ale abych byla přesná, tak jídla nebylo málo, ale třeba bylo méně něčeho určitého (například sýru nebo tak..), ale za nás pořád spokojenost, my jsme prostě nedělali přežíračku, ale svatbu, hladový nikdo nebyl, takže cajk. 

Měli jsme nádherný dort, něžný a krásný :). Co nás hodně potěšilo, tak že personál hotelu řekl, že je to asi nejhezčí dort, co tam měli, a to tam měli hafo svateb ;)

Nenutili jsme se do žádných tradic. Rozbili jsme talíř, který manžel již zase moc pěkně slepil a máme ho pověšený v rámu v obýváku hned vedle plátna se svatební fotkou. 

Na naší svatbě bylo cca 36 lidí a bylo to tak akorát. Na víc lidí by prostě nebyl čas. Nechápu pozvání 100 lidí, kterým se prostě novomanželé nemůžou věnovat. Koho jsme nepozvali na svatbu, tak jsme se s těmi lidmi viděli před/po svatbě na obědě/večeři. A ne, ani zpětně nelituju, že jsem neměla víc lidí na svatbě. Možná právě protože jsem se bavila se všemi lidmi, více bych určitě nestíhala.  

Před svatbou jsme odjeli na dovolenou na Kypr za odpočinkem a troškou barvy ;) a stejně se všechno stihlo. Vlastně na ten moment už bylo vše zařízené ;)

Ačkoliv jsme objednali opravdu hodně vína, tak nejvíc se na svatbě vypilo kafí a vod :) Takže doplatkem jsme byli příjemně překvapeni. Hosté se totiž výborně bavili i bez alkoholu ;)

DJ, kterého jsme zvolili byl naprosto úžasný! Dokázal se přizpůsobit situaci, vlastně i moderoval a zpříjemnil celou svatbu!

Program zajistil právě DJ, že nás učil i pár tanců (ne, to nebylo plánované :D) a moje sestra, která měla připravených pár her ;). Stačilo to :) 

To, že byl obřad ve dvě hodiny bylo super :) Necítila jsem se jak nevyspalá panda :D Všechno skončilo přesně o půlnoci, perfektní načasování. 

Většina lidí, která byla na svatbě, nám pak řekla, že to bylo nejlepší svatba, na které byla. Že všechno bylo tak nenucené a přirozené, že si připadali jak na dovolené :D

Jediné, co já bych pro příště změnila, tak by byl fotograf. Ačkoliv jsem vesměs s fotkami spokojená, tak to byl náš známý a přijde mi, že nás dost odflákl :(, jakože třeba nemám vyloženě fotku prstýnků nebo výzdobu stolů, kterou jsme dělali sami... nebo že prostě odjel o dost dřív, než jsme si mysleli.. Ale to už zpátky nevezmu, to je poučení pro příště.. A smůla fotografa, protože dále ho určitě doporučovat nebudu... 

A já můžu za nás s manželem říct, že jsme si to opravdu užili, nelitujeme jediné koruny a klidně bychom si takovou veselku zopakovali znovu :D (ale už by to mohl platit někdo jiný :D)

Co vy? Nechystáte se třeba 2015 vdávat? ;)

A.

Komentáře

  1. Tak to je super, že by si nič nemenila. A inak s tým fotografom si ma prekvapila, práveže od známeho by som čakala, že si dá viac záležať a pofotí všetko možné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to taky čekala, ale bohužel.. Ale tak nevadí... Sice je to moje smůla, ale jeho taky, už jsem ho mohla víckrát doporučit, když se ptají známí, že třeba taky budou mít svatbu a neudělala jsem to.. jakou si udělal vizitku, takový to má...

      Vymazat
  2. Kamarádka měla obřad taky až odpoledne a musím říct, že to celé bylo více v klidu :-) Žádné stresy že není čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně jsem se dala do pohody po přečtení Tvých článků... ta přirozenost a pohoda mi naprosto sedí a vlastně... vždyť tak to má být... žádné sešňořené tradice a nucení se do něčeho... stále přemýšlím, zda udělat obřad v ČR nebo jen my dva + dcera + svědci někde v exotice... Ale Tvůj článek mi vlastně ukázal, že to "doma" není vůbec špatné....:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat