Ze života ;)

A po dlouhé době tu máme další díl "Ze života" ;)

Ano, já patřím k těm, co fotí pokaždé, když něco vykvete, mně se to totiž moc často nestává :))




Začala jsem zase víc číst a zjistila, že mi to docela chybělo.. :) Blogy prostě pohlcují svět...



Svátky jsou za námi, nový rok před námi ;)



A bude se vařit a vařit ;)



Krásná voňavka, kterou jsme s manželem objevili náhodou při odchodu z Douglasu :)



Lepííítka ;)



Vyzkoušela jsem zeleninové těstoviny z brandnooz boxu, sice v podstatě nemají žádnou chuť, ale moc mi nechutnaly, i když si myslím, že ochutila jsem je dobře.. Je to prostě divná hmota.. 



Moje nové sítko na čaj ;)



První úlovek ze zimních slev :)



Prosincový brandnooz box docela potěšil, nejvíce ten časopis. 



A poprvé jsem ochutnala kokosovou vodu a nic moc.. 



Baileys je nej.. ;)



K Vánocům jsme s manželem mimo jiné dostali Scrabble, tak hrajeme o stošest... 



Jak se máte vy?

A. 

Komentáře

  1. skvelé fotečky :) Čítanie knižiek je super, tiež som v poslednej dobe toho prečítala celkom dosť :) A kucháriek na varenie máš teda peknu zásobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) A to ještě není celá sbírka :) Kuchařkami jsem zásobena :))

      Vymazat
  2. Tak to sítko na čaj je prostě bomba :D Moc se mi líbí. Kuchařky také to je jasné. A taky nějak méně čtu a jak píšeš je to internetem a blogy, sleduji jich tolik že jsme ráda že stihnu přečíst alespoň polovinu. A taky chodím do knihovny , je to dobrá úspora peněz protože spousta knížek za koupení ani nestojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, radši ty peníze místo knih dám za jiné věci a knihy si budu půjčovat za 70,- Kč na rok :)) (knihovní poplatek ;))

      Vymazat
  3. Hezký článek!!
    To sítko na čaj je roztomilé :D .. a kokosové mléko mi docela chutná.
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové mléko je ale něco jiného než kokosová voda :) To je fakt voda :)

      Díky ;)

      Vymazat

Okomentovat