Hory!

Nejsem moc velký fanoušek zimních sportů. Vlastně asi vůbec :D Pokud teda nebudeme počítat bobování :D Ale můj manžel jezdí na snowboardu a samozřejmě na hory jezdit chce.. Je pravda, že nám to často nevychází, ale tento rok jsem se rozhodla pro koupi běžek. Vlastně vítr vanul od mé maminky, která si běžky koupila a bylo rozhodnuto, že pojedeme na hory - máma na běžky, manžel na snowboard, já si běžky půjčím. Jenže jsme asi 5x přesouvali termíny, takže jsem si běžky nakonec koupila, protože neustále myslet na to, že si je mám půjčit mě moc nebavilo. Překvapilo mě, že to nestálo zase extrémně moc.. čekala jsem za celou výbavu - běžky, hůlky, boty o dost větší částku. Vyšlo mě to na necelé 4 tisíce. A říkám si, že z běžek nevyrostu a budu je moci vždycky vytáhnout, když nasněží ;)



Na horách jsme byli tento týden a bylo to parádní! Teda, jak co.. ;) Měli jsme naprosto náááádherné počasí, na kopci jsme seděli jen v tričku s dlouhým rukávem a bylo nám skvěle! Co ale tak skvělé nebylo, tak to ten sníh.. Problém byl právě v tom, že přes den bylo fakt teplo a v noci mínus, takže přes noc sníh zamrzal a běžkovalo se na ledu. Doslova. Blbý bylo taky to, že jsem jaksi nemyslela na to, že na horách moc rovinky nebudou nebo jich bude strašně málo - takže je to pořád buď z kopce nebo do kopce... A na ledu z kopce letíte jak blázen, nahoru se zase blbě dostává, protože kloužete dozadu. No.. co vám budu povídat.. potila jsem se a potila :)) Nesčetněkrát jsem běžky sundala a nesla je v ruce, prostě jsem nechtěla riskovat. 


Já mám obecně problém s těmito sporty v tom, že mám šílený pud sebezáchovy, prostě se nedokážu pustit a jet střemhlav dolů.. Proto jsem nedokázala jezdit na snowboardu, ačkoliv jsem to zkusila, aby se neřeklo :D 

Obecně ale musím říct, že je tam prostě krásně. Tím, že bylo nádherné počasí jsem si fakt užívala to ticho, klid a sluníčko. Klidně se přiznám, že nebýt toho sluníčka, tak si to tolik neužiju, protože tím, že v Praze bylo pořád zataženo, tak to slunce už prostě bylo potřeba :)) 




  




Co vy a hory? Máte nějaké tipy na SNADNÉ běžkařské trasy? :D Tj. rovinka.. 

A.

Komentáře