Tip na Nákupní seznam

Dnes to bude rychlé :-) 

Pokud nechodíte nakupovat, nebo neděláte nákupní seznamy, tak vás to zajímat nebude. Já chodím nakupovat vcelku dost často, a psát pokaždé víceméně stejný seznam mě už přestávalo bavit. Navíc jsem stejně pokaždé na něco zapomněla a nechala to "jako vždy" na příště. 

Od té doby, co mám předpřipravený seznam s věcmi, co kupuji víceméně pravidelně, tvorba seznam je víc než rychlá :-)  Prostě ho prolítnu a zvýrazním to, co potřebujeme koupit. Vypadá to takto: 



Pokud vás seznam zaujal, tak si ho můžete stáhnout v excelu zde. Heslo je "sororessa" (bez uvozovek).

A stačí jen upravit dle vaších preferencí + nastavte, zda ho chcete tisknout na šířku nebo na délku A4 (já mám raději menší verzi, takže tisknu na délku, a tudíž na 1/2 A4).

Nákupům zdar! 

S.

Komentáře