neděle 19. března 2017

Pomazánka z Lučiny a slané cupcakes!

Naprosto nečekaně mi přišel do práce balíček od Lučiny, což mi hrozně zlepšilo den! ;) 

Úkolem bylo vytvořit s Lučinou pomazánku a já v podstatě hned věděla, co chci udělat! V tomto období se v obchodech objevuje čerstvá bazalka, a tu miluje můj manžel ;), takže pomazánka pro mě byla jasná - musí obsahovat bazalku! K pomazánce jsem upekla bochánky z podmáslí a slané muffiny, ta vůně čerstvě upečeného pečiva doma je náááádherná a nedá se tomu odolat! Jen si to zkuste sami! ;) 







Na pomazánku: 

4 ks lučiny 
250 ml smetany na šlehání
čerstvá bazalka - podle sebe
špetka soli

Vyšleháme smetanu, přidáme lučinu a nasekanou bazalku.

Pomazánka je díky vyšlehané smetaně strašně jemná a vzdušná - úplné nebe v puse, fakt!!



Na muffiny budeme potřebovat (na 6 ks): 

50 ml rostlinného oleje
150 g mouky
1/2 lžičky kypřicího prášku
2 ks vejce
60 ml mléka
cca 4 ks sušených rajčat (ale je to na vás)
špetka soli

Všechny ingredience smíchat a dát do trouby na cca 30 min při 180 stupních. 

Do bochánku z podmáslí, jsem taktéž přidala sušená rajčata - recept zde.






   


Tak snad jsem vás k přípravě zlákala a dobrou chuť!! ;) 

A. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...