neděle 9. dubna 2017

Primark HAUL!!

Po delší době jsme si udělaly výlet do Primarku :) Já jsem měla několik věcí, které bylo naprosto jasné, že tam musím koupit, ostatní jsem ponechala náhodě ;) 

Bižuterii tam kupuju pravidelně, je to levné, vydrží to přesně takovou dobu, jakou od toho očekávám a není mi líto to pak vyhodit. 


 
Žabky za pár euro jsem koupila hlavně k bazénu, není to na žádné chození po městě nebo na procházku - jsou gumové, takže by to po nějaké době nebylo příjemné. 



Vatové tampony si tam kupuju vždycky. Došly mi, tak jsem si koupila ty z Lidlu, ale tak strašně škrábou, že jsem je musela nechat na odlakovávání nehtů... 
Kapesníčky většinou používám před cvičením, abych se nemusela dlouze odličovat a zároveň se mi nechce cvičit s make-upem... 


Věci na spaní a doma jsou z Primarku taktéž perfektní. Nestojí moc a není vám to líto pak vyhodit :) Zrovna tam mají Bambi kolekci, tak jsem si vybrala dlouhé tričko na spaní z Thumperem z Bambi ;) 



Obyč černý svetřík byl ozvláštněn zipy po stranách a byl zlevněný na 5 euro :) 


A další typická záležitost Primarku jsou ponožky a punčocháče :) 


Mám dost čistě bílých triček, tak jsem koupila odznáčky :) + říkám si, že budou vypadat pěkně na džínové bundě. 





Domácí papučky tam taktéž kupuju pravidelně, tyhle jsou skvělé tím, že jsou pratelné :) 


Kosmetickou taštičku jsem měla z Primarku asi dva roky (nebo tři?) a začala se dost rozpadat, tak jsem si vybrala novou :) 


Sluneční brýle mi dost často slouží spíš jako čelenka, takže za 1,50 euro perfektní :) 

 Jak už jsem zmínila, v Primarku mají Bambi kolekci, takže nejvíc roztomilý hrníček musel jet se mnou do Prahy :))


Oblečení pro sebe tam v podstatě nekupuju, ale dětský oblečení mi tam přijde fajn. Bavlněný roztomilý trička za 2 eura? :) Ano! 



Co vy a Primark? 
Četla jsem, že by se měl otevřít Primark na Chodově, ale oficiálně z Primarku to nikdo nepotvrdil a navíc mi přijde divné, že by přímo na Chodově už nevisela nějaká reklama, takže tomu moc nevěřím.. ale uvidíme ;) 

A. 

6 komentářů:

  1. jeeeej,to sú všetko tak rozkošné veci :) tie posledné tričká sú super, ešte aj za tú cenu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že nákupy pro děti se tam fakt vyplatí ;)

      Vymazat
  2. Všechny doplňky top! Pyžámka také!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta trička na spaní jsou božíí!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...