sobota 22. dubna 2017

Večeře od řezníka v Naše maso

Když jsem poprvé na nějakém blogu viděla možnost večeře v Naše maso, neváhala jsem ;) Blížil se totiž manželův svátek a já jsem nevěděla, co mu dát, tak jsem vymyslela večeři, zážitek, na který se nezapomíná. 

Většina Pražáků asi řeznictví Naše maso zná, kdo ne, neváhejte tam zajít. Není to jen o nákupu masa, ale můžete se tam velmi dobře najíst. Se vším vám poradí, personál je více než ochotný ;) 

Zjistila jsem, že v tom malilinkým krámku mají u stropu zavěšený stůl. Každý večer v 19 hodin se stůl ocitá uprostřed řeznictví a je připraven pro 1-7 lidí. Rezervaci si musíte udělat dost dopředu a platit kartou či hotově hned při rezervaci. Pokud si rezervujete třeba 4 místa, počítejte, že se k vám může někdo přidat ;) Někomu to nevadí, těší se na nové známosti, jinému to ale vadit může, tak na to pozor. 


Po celou dobu se o vás bude starat přímo řezník, takže vám k tomu bude i krásně vyprávět ;) 

Za celý večer dostanete 6 chodů a velmi doporučuju být před tím celý den o salátku ;)) Je to fakt nálož :) 
Pití si vyberete podle sebe, my jsme jeli vodu a pivo ;) V ceně jsou i jejich známé Žufánky, takže pokud si chcete dát, zapomeňte na auto ;)


Jako první chod je svíčka z loje mladé jalovice na paštice s čerstvým chlebem Šumava. Nikdy jsem to neochutnávala, takže jsem byla docela zvědavá. Ten chleba je TAK výborný, že si musíte dát hodně pozor, abyste se jim nezaplácli, protože bude následovat dalších pět výborných chodů :))


Součástí předkrmů jsou i jednohubky, taktéž naprosto výborné!! 



Na dortovém podnosu přistane druhý chod - tatarák. A je DO-KO-NA-LÝ!!! Byl to opravdu ten nejlepší tatarák, který jsem kdy jedla!! Je tam tajná ingredience, kterou budete hádat, takže tady nebudu spoilovat, kdyby někdo šel ;) Tatarák je perfektně dochucený a nasekaný, není to mleté ;)



Třetím chodem jsou morkové kosti, ale chybka se vloudila a nebyly hotové, proto jsme dostali chod navíc - salsicciu - italská klobása - taktéž bezchybná!!

 Ale zpátky k morkovým kostem. Já jsem je před tím nikdy nejedla. Nějak jsem měla zafixováno, že se z toho dělá vývar, ale to je tak celé. Se salátkem z červené cibule a petržele, v kombinaci s čerstvým chlebem chutnají skvěle, ale je to dost mastný. 



Začínám mít pocit, že jsem dost plná. Je to určitě také dáno tím, že já normálně na tak tučné pokrmy nejsem zvyklá, jenže tady se s tím prostě počítalo ;) Jako "osvěžení" dostáváme na stůl nakrájenou zeleninu a všichni uzobáváme. 


Čtvrtým chodem je steak z plece přeštického vepře a k tomu nakrájená jablíčka ;) Ta chuť je skvělá. V tuto chvíli už opravdu cítím, že jsem strašně plná!! Jenže ještě není konec! 


Poslední chod, před dezertem, je prime rib, steak z vysokého roštěnce. Je z masa stařeného devadesát dní. Nejdříve se narychlo orestuje a pak se tři hodiny dopéká v troubě při teplotě pod sto stupňů. 

A tady jsem se dostala (a nejen já) přesně k tomu, že jsme všichni byli dost nacpaní, takže část masa a štrúdl jsme si nechali zabalit s sebou ;) 





Pokud jste tam se správnými lidmi, je to opravdu dobrý zážitek a skvělý dárek pro milovníky masa! Manžel byl nadšený! 

Jediné, co mně ze začátku nebylo příjemné, kolik je lidí kolem vás, protože řeznictví je normálně otevřené, ale po chvíli si zvyknete a vůbec o tom ruchu nevíte ;) 

Cena je 1000,- Kč na osobu :) 

Láká vás to?

A. 

2 komentáře:

  1. Láká mě to! To musí být skvělý zážitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to naprosto super! ;) Jako dárek pro někoho naprosto nejvíc ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...